N
|
თემა
|
დრო
|
სთ.
|
მიზანი
|
რესურსი
|
შედეგი
|
1.
|
შესავალი საუბარი წრის მუშაობის შესახებ და მოსწავლეთა მოლოდინები.
|
30/01
|
1სთ.
|
წრის სამუშაო გეგმის წარდგენა, განხილვა და მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინება
|
წრის სამუშაო გეგმა;
,,მოლოდინის ბარათები“;
პორტფოლიო.
|
მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენა; გეგმის მოდიფიცირება
საჭიროების შემთხვევაში; მშობლების ინფორმირება
|
2.
|
მეტყველების ნაწილები(სიტყვების კლასები) ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი სიტყვები.
|
06/02
|
1სთ.
|
მოსწავლემ შეძლოს
წინადადებაში მეტყველების ნაწილების ამოცნობა, გაარჩიოს , როგორია ისინი ფორმის
ცვალებადობის მიხედვით.
|
წიგნი(ქართული
ენა-.შანიძე,
კვაჭაძე), რვეული,
კალამი, დაფა,
ცარცი.
|
მოსწავლეს შეუძლია
სიტყვების მიკუთვნება მეტყველების ნაწილთა შესაბამის ჯგუფთან.
|
3.
|
არსებითი სახელი.
არსებითი სახელების ჯგუფები.
არსებითი
სახელის
მართლწერა.
|
13/02
|
1სთ.
|
მოსწავლემ შეძლოს
წინადადებაში არსებითი სახელების ამოცნობა, დაასახელოს ჯგუფი, რომელსაც ეკუთვნის ესა თუ ის არსებითი სახელი.
მოსწავლემ შეძლოს წერის დროს არსებითი
სახელების მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
ქართული ენის
სახელ.რვეული,
დაფა, ფორმატი.
შეცდომებით დაბეჭდილი ტექსტები.
|
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და განმარტოს, რატომ ეკუთვნის ესა თუ ის არსებითი სახელი
შესაბამის ჯგუფს.
მოსწავლეს შეუძლია იპოვოს შეცდომები
ტექსტში და გაასწოროს ისინი.
|
4
|
ზედსართავი სახელი.
ზედსართავი სახელების ჯგუფები.
|
20/02
|
1 სთ.
|
მოსწავლემ უნდა
შეძლოს ტექსტში
ზედსართავის ამოცნობა და მიკუთვნება შესაბამის ჯგუფთან.
|
ლიტერატურის სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი, დაფა,
ცარცი.
|
მოსწავლეს შეუძლია
წაკითხულ ტექსტში
იპოვოს ზედსართავი სახელები და განსაზღვროს, რომელ ჯგუფს
მიეკუთვნება ისინი.
|
5.
|
ზედსართავი სახელების ხარისხის ფორმები.არსებითისა და ზედსართავი სახელების ერთად ბრუნება. ზედსართავ სახელებთან დაკავშირებული ორთოგრაფიული, სინტაქსური შეცდომები.
|
27/02
|
1 სთ.
|
მოსწავლემ შეძლოს
ზედსართავი სახელების ხარისხის ფორმების გარჩევა,
სწორად შეუწყოს
ბრუნების დროს
მსაზღვრელ-საზღვრული ერთმანეთს. შეძლოს ტექსტში
შეცდომების აღმოჩენა და სწორი ფორმით
დაწერა.
|
დაფა, ცარცი,
რვეული. კალამი,შეცდომებით დაბეჭდილი ტექსტები.
|
მოსწავლე სწორად
აბრუნებს არსებითსა და ზედსართავ სახელებს, ამოიცნობს, რომელი ხარისხის ფორმას
მიეკუთვნება, პოულობს
და ასწორებს ორთოგრაფიულ, სინტაქსურ და
სტილისტურ შეცდომებს.
|
6
|
რიცხვითი სახელი.რაოდენობითი, რიგობითი და წილობითი რიცხვითი სახელების მართლწერა.
|
06/03
|
1სთ.
|
მოსწავლემ უნდა
შეძლოს რიცხვითი სახელების პოვნა მოცემულ
ტექსტში, წერის
დროს გამოიყენოს მიღებული ცოდნა, იპოვოს
და გაასწოროს შეცდომები.
|
დაფა, ცარცი,
რვეული, კალამი,
შეცდომებით დაბეჭდილი ტექსტები.
|
მოსწავლეს შეუძლია
რიცხვითი სახელების პოვნა ტექსტში, პოულობს
და ასწორებს რიცხვითი სახელების მართლწერასთან დაკავშირებულ ორთოგრაფიულ და
სინტაქსურ შეცდომებს.
|
7.
|
ნაცვალსახელის ჯგუფები და მასთან დაკავშირებული
მართლწერის წესები
|
20/03
|
1სთ.
|
მოსწავლეს უნდა შეძლოს წაკითხულ ტექსტში იპოვოს
ნაცვალსახელები და განსაზღვროს, რომელ ჯგუფს მიეკუთვნება ისინი; გაასწოროს დაშვებული შეცდომები.
|
შეცდომებით დაბეჭდილი ტექსტები.
ცხრილი ნაცვალსახელთა დასაჯგუფებლად
|
მოსწავლეს შეუძლია წაკითხულ ტექსტში იპოვოს
ნაცვალსახელები და განსაზღვროს, რომელ ჯგუფს მიეკუთვნება ისინი; ასწორებს დაშვებულ შეცდომებს.
|
8.
|
ზმნის კატეგორიები: გვარი, ქცევა, კონტაქტი.
|
27/03
03/04
|
2სთ
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს განსაზღვროს თითოეული
კატეგორიის მახასიათებელი; ამოიცნოს და გააანალიზოს ზმნები შესაბამისი კატეგორიების
მიხედვით
|
შესაბამისი სავარჯიშოები
|
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გაანალიზოს
ზმნები შესაბამისი კატეგორიების მიხედვით;
იცის გვარისა და ქცევის ნიშანთა გარჩევის
პრინციპები.
|
9.
|
სერიები და მწკრივები;
თემა და თემის ნიშნები
|
10/04
17/04
|
2სთ
|
მოსწავლემ შეძლოს განსაზღვროს მწკრივის ფორმებში ასახული შინაარსი; ამოიცნოს და გაანალიზოს ზმნები შესაბამისი კატეგორიების
მიხედვით.
|
ნ.შარაშენიძის ,,ქართული ენის გრამატიკა“.
ზმნის დახასიათების ნიმუში.
|
მოსწავლეს შეუძლია ზმნის მორფოლოგიური დახასიათება;
სერიებისა და მწკრივების დასახელება, მათი
კითხვები.
|
10.
|
ზმნიზედის ჯგუფები
|
24/04
|
1სთ
|
მოსწავლემ შეძლოს ზმნიზედებისა და მისი შესაბამისი
ჯგუფის ამოცნობა.
|
ნ.შარაშენიძის ,,ქართ.ენისგრამატიკა“.
სავარჯიშოები ანალიზისათვის.
|
განიხილავს შესრულებულ სამუშაოს;
მოსწავლე წერის დროს იცავს ზმნიზედების მართლწერის ნორმებს.
|
11.
|
დამხმარე მეტყველების ნაწილები: თანდებული,
კავშირი, ნაწილაკი.
|
01/05
|
1სთ
|
მოსწავლემ შეძლოს წაკითხულ ტექსტში დამხმარე მეტყველების
ნაწილების ამოცნობა და მათთან დაკავშირებული სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენება.
|
ნ.შარაშენიძის ,,ქართული ენის გრამატიკა“.
სავარჯიშოები ანალიზისათვის.
|
მოსწავლე ამოიცნობს ტექსტში დამხმარე მეტყველების
ნაწილებს და სწორად იყენებს მათთან დაკავშირებულ
სასვენ ნიშნებს.
|
12.
|
შორისდებული
|
08/05
|
1სთ
|
მოსწავლემ წაკითხულ ტექსტში იპოვოს შორისდებულები
და განსაზღვროს, რომელ ჯგუფს მიეკუთვნება; შეძლოს სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენება.
|
ტექსტი;
ცხრილი შორისდებულთა დასაჯგუფებლად.
|
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და განმარტოს,
რატომ ეკუთვნის ესა თუ ის შორისდებული შესაბამის ჯგუფს.
სწორად
იყენებს სასვენ ნიშნებს.
|
13.
|
ტესტირება
|
15/05
|
1სთ
|
მოსწავლემ შეძლოს მიღებული ცოდნის გამოყენება
|
ტესტი
|
|
14.
|
მინი-კონფერენცია
|
22/05
|
1სთ
|
ცოდნის დემონსტრირება.
|
მოსწავლეთა თემები
|
მოსწავლე დაწერს და იმეტყველებს სწორი ქართულით.
|
15.
|
შემაჯამებელი შეხვედრა
მოსწავლეებთან და მშობლებთან
|
29/05
05/06
|
2 სთ
|
მოსწავლემ შეძლოს მიღებული თეორიული და პრაქტიკული
ცოდნის დემონსტრირება.
|
პორტფოლიოები;
რეფლექსიები;
სიგელები, სერთიფიკატები
|
წარადგენენ პორტფოლიოებს, შეაჯამებენ მუშაობის
შედეგებს;
გადაეცემათ სიგელები, სერტიფიკატები.
|
წრის სამუშაო გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий